A jótállási igény az alábbiak szerint érvényesíthető:
A terméknek a fogyasztó részére történt átadástól, vagy üzembehelyezéstől számított
1 éven belül, ha a termék eladási ára 10000 Ft-ot eléri, de a 100000 Ft-ot nem haladja meg;
2 éven belül, ha a termék eladási ára a 100000 Ft-ot meghaladja, de a 250000 Ft-ot nem haladja meg; és
3 éven belül, ha az eladási ár 250000 Ft-ot meghaladja.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 hónapon túl helyezteti üzembe, akkor az átadás napja lesz a jótállás kezdő időpontja.
A jótállás nem terjed ki a termék használatából eredő természetes kopásra, a helytelen vagy nem leírt használati utasítás szerinti használatból eredő károkért, a felhasználó által okozott törésekre vagy repedésekre, hosszabb ideig napfényen hagyott- vagy mosásból származó károkért. Mechanikai, elektromos, hőmérsékleti vagy szándékos károkra, hibákra, valamint a károk jogosulatlan javítására.
A szolgáltató megtagadhatja a termék javítását illetéktelen javítás nyomai esetén.
Ha a javításra küldött termék nem hibás, akkor a szakértői vizsgálat költségei teljes mértékben a fogyasztót
terhelik. Ha a termék – melyet javításra küldtek – megfelelően működik, és a nem megfelelő működés indoka az alacsony akkumulátorszint, a szakértői vizsgálat költségei teljes mértékben a fogyasztót terhelik.
CSAK TISZTA, EREDETI- VAGY MEGFELELŐ CSOMAGOLÁSÚ TERMÉKET LEHET JAVÍTÁSRA BEADNI
A jótállással kapcsolatos bővebb információkért kattint IDE!