Hogyan tudok rendelni?
A weboldalon található, készleten lévő termékeink közül „kosárba” való helyezéssel indul a megrendelése. Ezután folytathatja a vásárlást, vagy amennyiben a vásárlást befejezné, úgy válassza a fizetés opciót.
Új vásárlóként nem szükséges a regisztráció.
Regisztrált vásárlóink számára pontgyűjtő kedvezményünk van, amiről IDE kattintva tájékozódhat, a regisztráció teljesen ingyenes, az adatok megadása önkéntes. Ehhez csak a legszükségesebb információkra van szükségünk, melyek elengedhetetlenek a termék kiszállításához (pld. név, cím, telefonszám). Természetesen ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük.
Amennyiben előzetesen regisztrált már nálunk, elegendő bejelentkeznie a rendelés leadáshoz.
Mit jelent, hogy „Figyelmeztetés! Utolsó darabok az áruházban!” ?
Utolsó darabos termékeinkből a weoldalunkon aktuálisan már csak egy-két darab érhető el. Amennyiben ilyen modellt választana, érdemes a megrendelést mihamarabb megtenni, mivel az adott termék későbbi elérhetőségét nem tudjuk garantálni; különösen akkor, ha akciós áron szereplő termékről van szó. Bővebb információért keresse Ügyfélszolgálatunkat.
Ügyfélszolgálat: +36/70-586-3197, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Mit jelent egy termék neve mellett, hogy „!! KIFUTÓ !!” ?
Ezekből a termékekből már csak 1-2 darab elérhető, és a későbbiekben már nem lesz újra. Amennyiben ilyen modellt választana, érdemes a megrendelést mihamarabb megtenni, mivel ezeket a termékeket a gyártó nem gyártja már. Bővebb információért keresse Ügyfélszolgálatunkat.
Ügyfélszolgálat: +36/70-586-3197, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Ha egy termék státusza „Jelenleg nem elérhető”, akkor miért van az oldalon, ha meg sem lehet rendelni?
Sok esetben a készlethiányos termékeink egy része aktuálisan nem elérhető, azonban előfordulhat, hogy még meg tudjuk rendelni a forgalmazónál és így még elérhető lesz a későbbiekben, ezért nem távolítjuk el az adott típust a weboldalról. Amennyiben ilyen jelzéssel ellátott terméket szeretne megrendelni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
Ügyfélszolgálat: +36/70-586-3197, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt-e a rendelés leadásom?
A vásárlás leadása után perceken belül egy automata emailben jelezzük, hogy sikeresen fogadtuk a megrendelését.
Ez az email az alábbi információkat tartalmazza a rendeléssel kapcsolatban: a megrendelt termék(ek) neve, a bruttó fogyasztói ára; esetleges egyéb költségek; a fizetés és a szállítás módja; postázási és számlázási cím; és vásárlói üzenet.
Amennyiben az Ön által megrendelt termékkel kapcsolatban nem érkezett, vagy többször érkezett automata visszaigazolás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
Ügyfélszolgálat: +36/70-586-3197, hétfőtől-péntekig 8-16 óra között.
Mi a kiszállítás menete?
A beérkezett megrendelést követően, rövid időn belül feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak. A termék a futárszolgálat részére való átadása után, várhatóan 24-48 órán belülkerül kiszállításra, a kért szállítási címre.
Kell-e fizetnem szállítási díjat?
Amennyiben bruttó 30.000 forint felett vásárol weboldalunkon, a kiszállítás költségét a BabyLion.hu átvállalja.
Ha a megrendelés összege nem éri el a bruttó 30.000 forintot, a házhozszállítás díja bruttó 1490 forint.
Ha a megrendelés összege nem éri el a bruttó 5000 forintot, a házhozszállítás díja bruttó 1990 Ft.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Weboldalunkon történő megrendelését lehetősége van fizetni bankkártyával előre, előre utalással, vagy a házhozszállításkor a futárszolgálatnak utánvétellel.
Amennyiben a terméket utánvétellel szeretné átvenni, úgy szintén van lehetősége a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.
Van-e lehetőség a termék cseréjére?
Ha rosszul sikerült a választás, nem kell aggódnia, hiszen tudunk segíteni a termék levásárlását illetően. Ilyen esetben kérjük, töltse ki a visszaküldő adatlapunkat, amit IDE kattinva talál.
Van-e lehetőség a megrendelés visszamondására?
Ha nem megfelelő terméket választott, vagy meggondolta magát a vásárlást illetően, a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. A 14 napos határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy megbeszéljük a részleteket.
Ilyen esetben kérjük, töltse ki a visszaküldő adatlapunkat, amit IDE kattinva talál.
Mi történik, ha rendeléskor a terméket kedvezményes áron helyeztem a kosaramba, de utána már teljes áron látom a weboldalon?
Természetesen, a rendelés leadásakor feltüntetett ár számít, amivel a termék kosárba helyezésre került. Tehát ha például kupon-napok keretében adott le rendelést, a kedvezménnyel csökkentett árat kell fizetnie; függetlenül attól, hogy mondjuk a kiszállítás napján a termék már teljes áras.
Van-e garancia az általam megrendelt termékre?
Természetesen minden termékünket garanciával szállítjuk. Elektronikával nem rendelkező termékeinkre 24 hónap a kötelező garancia, elektronikával rendelkező termékek esetén 12 hónap garanciát nyújtunk. Bővebb információért keresse Ügyfélszolgálatunkat.
Mit tegyek ha sérült a csomagom?
- Rögtön a sérülés észrevételekor (legkésőbb 3 napon belül a csomag átvételétől számítva) be kell jelenteni a sérülést a GLS futárszolgálatnál és kárjegyzőkönyvet kell kérni a GLS futártól!
- A bejelentést a következő telefonszámon teheti meg: +36-1-802-0265
- Ezt követően értesítsen minket a IDE KATTINTVAletölthető dokumentum kitöltésével. A további teendőkről hamarosan értesíteni fogjuk.